جزئیات شرکت در جشنواره روابط عمومی های برتراعلام شد


نماینده رسمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان یزد با اعلام این مطلب، گفت: کلیه روابط عمومی های سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا پایان مهرماه 1391 فرصت دارند برای شرکت در چهارمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشوری آثار خود را در چهار بخش ویژه، اصلی، انتشارات و فعالان روابط عمومی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران از سوی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می‌شود.
نماینده رسمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان یزد با اعلام این مطلب، گفت: کلیه روابط عمومی های سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا پایان مهرماه 1391 فرصت دارند برای شرکت در چهارمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشوری آثار خود را در چهار بخش ویژه، اصلی، انتشارات و فعالان روابط عمومی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
علی احمدیان افزود: آثار جشنواره روابط عمومی های برتر در زیربخش های پژوهش، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات درون سازمانی، ارتباطات الکترونیکی، تبلیغات و بازاریابی، کتاب و بروشور پذیرفته، ارزیابی و جایزه اهدا می شود.
وی با اشاره به این موضوع که در بخش فعالان روابط عمومی از مدیران حامی روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی قدردانی خواهد شد، ادامه داد: برای نخستین بار امسال نشان روابط عمومی، جایزه ویژه سال و جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی طراحی شده و به سازمان ها و افرادی تعلق می گیرد که در تولید یک ایده و یا یک عملکرد مدیریتی، ایجاد بسترهای حقوقی و ساختارهای تخصصی، پاسداری از استانداردهای حرفه ای، تکریم شعور و آگاهی مردم و به طور کلی برای توسعه و اعتلای روابط عمومی کشور فعالیت های مشخص، تاثیرگذار و موثری انجام داده باشند.
نماینده رسمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان یزد گفت: انتخاب و معرفی آثار جشنواره توسط گروهی از اساتید، صاحب نظران و کارشناسان با تجربه روابط عمومی و ارتباطات صورت خواهد گرفت.
وی در پایان تصریح کرد: فقط آثاری در این جشنواره شرکت داده می شوند که در حد فاصل سال 1390 تولید شده باشند.
آدرس کوتاه :