بازدید فرماندار تفت از پروژه باند دوم قطعه اول جاده تفت - ده بالا

فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از عملیات اجرایی پروژه باند دوم قطعه اول جاده تفت – ده بالا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از عملیات اجرایی پروژه باند دوم قطعه اول جاده تفت ده بالا بازدید کرد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: اجرای پروژه باند دوم قطعه اول جاده تفت - ده بالا بااعتبار 170 میلیارد ریال از چندی پیش با همکاری شرکت توسعه و عمران تفت و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آغازشده است.

فرماندار شهرستان بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته روز گذشته عملیات تراشه‌برداری بخشی از مسیر اجرای پروژه صورت گرفت تا شاهد تسریع درروند اجرای این پروژه باشیم.

نوکار تصریح نمود: پیمانکار پروژه در تلاش است هر چه سریع‌تر پاک‌سازی مسیر برای بازگشایی محور تفت ده بالا، طزرجان را انجام دهد تا در موعد مقرر شاهد بازگشایی مسیر برای تردد وسایل نقلیه در این محور باشیم.

فرماندار شهرستان تفت در پایان از ادامه پیگیری‌های خود برای همکاری بخش خصوصی در راستای اجرای قطعه‌ی دیگر از این پروژه خبر داد و اظهار امیدواری کرد در آینده‌ی نزدیک شاهد شروع عملیات عمرانی در بخش دیگری از این مسیر باشیم.