بازدید فرماندار شهرستان تفت از چند واحد تولیدی

فرماندار تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از چند واحد تولیدی در شهرستان بازدید و علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات این واحدها؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و وضعیت واکسیناسیون کارگران مشغول در آن را نیز بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار"فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از چند واحد تولیدی در شهرستان بازدید و علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات این واحدها؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و وضعیت واکسیناسیون کارگران مشغول در آن را نیز بررسی کرد.

"کاشی شیرکوه"، "کاشی خاطره"، "یزد منگنه" و "تک و تک‌" واحدهای تولیدی و صنعتی بودند که در برنامه بازدید فرماندار شهرستان تفت قرار داشت.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها" بازدید از چند واحد تولیدی در دستور کار قرار داشت و در این بازدید مسائل و مشکلات آن موردبررسی قرار گرفت و تصمیماتی در راستای رفع موانع تولید اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: در این بازدید میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این واحد و وضعیت واکسیناسیون کارگران مشغول در آن نیز موردبررسی قرار گرفت و از مدیران خواسته شد با پایش دقیق وضعیت واکسیناسیون کارگران را بررسی از ورود کارگرانی که تزریق واکسن انجام نداده‌اند خودداری نمایند.

نوکار در پایان تصریح نمود: در این بازدید از یک واحد تولیدی که چند سالی است تعطیل‌شده نیز بازدید شد و در تلاشیم با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولین دستگاه قضایی مسائل و مشکلات این واحد را رفع تا با راه‌اندازی مجدد آن گامی مؤثر به‌منظور اشتغال جوانان برداریم.