فرماندار شهرستان تفت:

برنامه‌ریزی برای توزیع کالاهای تنظیم بازار در مناطق روستایی

فرماندار شهرستان تفت در جلسه تنظیم بازار این شهرستان گفت: ضروری است برنامه‌ریزی لازم برای توزیع کالاهای تنظیم بازار در مناطق روستایی وکمتر برخوردار برای استفاده ساکنین آن مناطق در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه تنظیم بازار شهرستان تفت با ریاست فرماندار و حضور سایر اعضا و با دستور کار عرضه مرغ تنظیم بازار  برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این جلسه گفت: ضروری است برای بهره‌مندی تمامی مردم شهرستان از کالاهای تنظیم بازار؛ برنامه‌ریزی برای توزیع این کالاها در مناطق شهری  به‌ویژه مناطق روستایی وکمتر بر خوردار شهرستان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: هدف دولت از عرضه کالاهای تنظیم بازار استفاده اقشار مختلف جامعه به‌ویژه اقشار آسیب پذیر وکم‌درآمد از این کالاها است و باید با هماهنگی لازم فروشگاه‌های موجود در روستاهای مناطق مختلف این کالاها در دسترس ساکنین آن مناطق قرار گیرد.

وی ادامه داد: عرضه کالاهای تنظیم بازار در مناطق ییلاقی شهرستان باید به نحوی باشد که ایام میانی هفته این کالاها توزیع شود تا ساکنین دایم این مناطق از این کالاها بهره‌مند شوند و در این زمینه نیز برنامه‌ریزی مناسب ضروری است.

فرماندار تفت تصریح نمود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مرکز استان، مشکلی در عرضه مرغ در شهرستان وجود ندارد و مرغ به‌اندازه نیاز شهرستان تأمین‌شده و در اکثر مناطق شهری و روستایی توزیع خواهد شد.