در محل پروژه اقدام ملی مسکن؛

برگزاری شورای مسکن شهرستان تفت

جلسه شورای مسکن شهرستان تفت با ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در محل پروژه اقدام ملی مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه شورای مسکن شهرستان تفت به ریاست "علیرضا نوکار"فرماندار و با حضور "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در محل پروژه اقدام ملی مسکن برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دستگاه‌های عضو شورای مسکن شهرستان به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تسریع درروند اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن پرداختند و تصمیماتی در راستای تامین هر چه سریع تر زیر ساخت های لازم و تسهیلات بانکی مورد نیاز پروژه اتخاذ شد.

بررسی مصوبات جلسه قبلی شورای مسکن شهرستان در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های شهرستان در اجرای مصوبات؛ دومین دستور کار جلسه شورای مسکن شهرستان تفت بود.

در ادامه از پروژه اقدام ملی مسکن نیز بازدید صورت گرفت و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در این پروژه را ارائه داد.

بازدید از پروژه احداث مجموعه مسکونی آسمان تفت که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرا است نیز در حاشیه این جلسه شورا صورت گرفت.

لازم به ذکر است بر اساس آمار اعلامی توسط رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکنون 880 متقاضی برای شهر تفت و 74 متقاضی برای شهر نیر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.