هم‌زمان با سراسر استان؛

آغاز عملیات عمرانی طرح نهضت ملی در شهرستان تفت

هم‌زمان با سراسر استان یزد و با دستور وزیر راه و شهرسازی و استاندار یزد عملیات عمرانی طرح نهضت ملی در شهر تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان در محل اجرای این طرح در شهرک شهید صدوقی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ هم‌زمان با ساخت ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن و نخستین مسکن کارگری در سراسر استان یزد و با دستور وزیر راه و شهرسازی و استاندار یزد عملیات عمرانی طرح ملی در شهر تفت با حضور "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت، "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل اجرای این طرح در شهرک شهید صدوقی آغاز شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در آیین به زمین زدن کلنگ شروع اجرای این طرح در شهر تفت گفت: امیدواریم در اجرای این طرح مسکن به قیمت مناسب و باکیفیت مناسب ساخته و در بازه زمانی کوتاه به بهره‌برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

"محمد دهشیری" در این مراسم یکی از مهم‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم را ساخت سالانه یک‌میلیون واحد مسکونی دانست و بیان داشت: همه تلاش مسئولان شهرستان تفت؛ تحقق وعده دولت در ساخت مسکن در شهرستان است و امیدواریم سهم شهرستان از این تعداد واحد مسکونی را در موعد مقرر تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

فرماندار تفت افزود: از ابتدای ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن بیش از 4 هزار و 390 نفر متقاضی برای این طرح در شهرستان تفت ثبت‌نام کرده اند که حدود 1 هزار و 280 نفر از آنان تائید شده‌اند.

وی ادامه داد: امروز و در آغاز عملیات عمرانی این پروژه ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در شهر تفت، ۵۰ واحد در شهر نیر و ۸۰ واحد در شهر بخ آغاز می‌شود و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های متولی این طرح در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

لازم به ذکر است هم‌زمان با آغاز عملیات عمرانی در شهر تفت؛ ساخت پروژه نهضت ملی مسکن در دو شهر نیر و بخ نیز با حضور مسئولان محلی آغاز شد.