معاون فرماندار تفت:

آمادگی کامل دستگاه‌های خدماتی وامداد رسان برای بارش‌های پیش رو

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تفت گفت: با توجه به‌پیش بینی سطح نارنجی اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و برودت هوا و یخبندان در روزهای آینده ، دستگاه‌های خدماتی وامداد رسان آمادگی کامل خود برای حوادث احتمالی حفظ نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"ناصر دهقانی تفتی" در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران این شهرستان با اشاره به برودت هوا و قدردانی از شهروندان به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، اظهار کرد: همشهریان عزیز باصرفه در مصرف گاز و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز در سطح کشور کمک کنند  .

معاون فرماندار به مصوبه ستاد استانی مبنی بر لغو کلیه مرخصی و مأموریت اعضای ستادهای مدیریت بحران تا پایان هفته اشاره و گفت: کلیه نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به آماده‌باش کامل نیروها و ماشین‌آلات اقدام نمایند.

دهقانی افزود: با توجه به‌پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش برف در مناطق کوهستانی و ییلاقی شهرستان از هم شهریان و هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود از تردد در مسیرهای مواصلاتی کوهستانی و ییلاقی شهرستان خودداری نمایند و در صورت تردد ضروری به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی خواهد بود.

وی از شهرداران ، بخشداران و رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان درخواست نمود ، وضعیت ذخیره ماسه و نمک بررسی نموده و در صورت نیاز در اسرع وقت در خیابان‌ها و معابر نسبت به پاشیدن شن و نمک اقدام لازم صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تفت بیان داشت: پلیس‌راه و پلیس راهور آمادگی کامل برای مسدودسازی معابر و مسیرهای مواصلاتی را برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی داشته باشند.

استقرار ماشین‌آلات در مسیرهای مواصلاتی شهرستان برای دسترسی آسان‌تر در هنگام بارش برف برای بازگشایی سریع مسیر دیگر موردی بود که معاون فرمانداری شهرستان تفت نسبت به آن تاکید کرد.