به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در ابتدای این مراسم "سید محمدجواد میر جلیلی" مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از عملکرد 32 ماهه خود ارائه نمود.

در ادامه "محمدرضا دهقانی" معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به تبیین اهمیت حوزه سلامت و فعالیت‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر در این زمینه پرداخت و در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های میر جلیلی برای واعظ پور در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

امام‌جمعه شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات میر جلیلی برای واعظ پور در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

"سعید پرویزی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز ازمدت مدیریت میرجلیلی رئیس سابق شبکه بهداشت ودرمان تفت تقدیر کرد و اظهار داشت:فعالیت های خوب و ارزنده ای در زمینه پروژه های عمرانی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: در زمینه بهداشت و درمان نیز وضعیت شهرستان مطلوب است و آمار نشان دهنده ی وضعیت خوب شهرستان است.

معاون فرماندار برای واعظ پور نیز آرزوی توفیق در خدمت به مردم شهرستان تفت نمود و خاطر نشان کرد: سوابق مدیریتی واعظ پور نشان دهنده تجربه و توانمندی این مدیر است .

و در پایان "سید محمود واعظ پور" سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان ضمن عرض تبریک هفته وحدت، ضمن ارائه سوابق اجرایی خود در خصوص اهمیت شهرستان تفت و اقداماتی که باید صورت بگیرد مطالبی ارائه نمود و تأکید بر برنامه محور بودن فعالیت‌ها و تلاش مضاعف جهت اعتلای بهداشت و درمان شهرستان و رسیدن به سیاست‌های تدوین‌شده توسط وزارت بهداشت و همچنین بر پیگیری هر سه محور بهداشت، درمان و آموزش در بعد درون‌سازمانی و عامه مردم تأکید نمود.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات " سیدمحمد جواد میرجلیلی" تقدیر و " سیدمحمود واعظ پور" به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان تفت معرفی شد.