به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"رضا مسائلی" در این آیین با قدردانی از اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت، خواستار راه‌اندازی بخش‌های دیگر این مجموعه شد.
مدیرکل تجهیزات پزشکی کشور در این مراسم اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه وزارت بهداشت و درمان کشور افزایش تولید ناخالص ملی است و تولید محصولات این شرکت ما را در این امر یاری خواهد کرد.
"کمال دهقانی فیروزآبادی" نیز در این مراسم اظهار داشت: صنایع پاک برای کشور ارزشمند و مهم است و با توجه به اینکه محور توسعه شهرستان تفت گردشگری است و صنایع پاک و هایتک قابلیت رشد در شهرستان رادارند.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی مدیران این شرکت را از نخبگان پزشکی و مدیریت استان نام برد و از همکاری مدیران استان با این مجموعه برای توسعه بیشتر خبر داد.
در ادامه " محمد محامدی"  از مدیران شرکت برنا طب ایساتیس که این مجموعه را در مدت‌زمان کوتاهی به بهره‌برداری رسانده‌ و باعث اشتغال حدود ۳۰نفر در فاز اول و حدود ۷۰ نفر در فاز دوم از  نخبگان شهرستانی در این مجموعه شده‌اند تقدیر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد فازهای بعدی این مجتمع نیز هر چه سریع‌تر شروع و به بهره‌برداری برسد و در این راه مجموعه شهرستان آمادگی هرگونه همکاری رادارد.
فرماندار شهرستان تفت محور توسعه شهرستان را گردشگری عنوان کرد و اظهار داشت: این شهرستان بستر مناسبی برای راه‌اندازی صنایع پاک و هایتک است و دو مجموعه تجهیزات پزشکی در شهرستان در حال فعالیت می باشد و امید است شاهد حضور صنعت گران در این زمینه در شهرستان باشیم.
شرکت دانش‌بنیان و واحد تولیدی "‌برنا طب ایساتیس " ‌با تولید سرنگ‌های استریل تزریقی در فاز اول با  اشتغال ۳۰نفر در منطقه تقی‌آباد بخش مرکزی شهرستان تفت قرار دارد.