به همت کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری دیدار صورت گرفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در ابتدای مراسم "هادی قاسمی" رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت ضمن خوشامد گویی گفت: این محفل ادبی در راستای حمایت از نویسندگان و شاعران بومی شهرستان و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی در سالن دیدار شهر تفت برگزار شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان تفت در زمینه نویسندگی و سرودن شعر چهره های مطرح و برجسته ایی دارد برگزاری چنین مراسمی سبب تشویق و دلگرمی این عزیزان در مسیری که در آن قدم نهاده اند می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت خاطر نشان کرد: باید هراقدامی و فعالیتی که باعث نمود و جلوه کتاب و فرهنگ کتابخوانی می شود را به درستی و به نحو مطلوبی اطلاع رسانی و تبلیغ کرد تا بدین سان بتوان کتاب را در جامعه و میان مردم و جزئی از زندگی آنها قرار داد.

در ادامه "کاظم دهقانیان نصرآبادی" نویسنده و پزوهشگر فعال شهرستان در مورد ویژگی ها و نفاط مثبت و منفی این اثر تازه به چاپ رسیده نکاتی را ابراز داشتند.

از حاشیه های این مراسم علاوه بر شعر خوانی شاعران مطرح شهرستان، نقالی داستان رستم و سهراب توسط الهام نیای عباسی و همچنین خوانش شعر و داستان توسط دانش آموزان برگزیده در سی و هفتمین دوره ی مسابقات فرهنگی هنری استان بود.

در پایان " ابوالقاسم دشت آبادی" مسئول کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری دیدار و دبیر اجرایی این مراسم ضمن سپاس از مسئولان و تمامی ادب دوستانی که در این مراسم حضور داشتند گفت: این دست کارهای فرهنگی باعث شناخت نوبسندگان و شاعران بومی است و تمام سعی و تلاش ما ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ست.

گفتنی است کتاب تصویر من دومین اثر شاعر گرانقدر حمیدرضا علی حمزه است که توسط ناشر تخصصی شعر؛ فصل پنجم به چاپ رسیده است.