فرماندار شهرستان تفت:

اجرای قانون و رعایت اصل بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه نمایندگان فرماندار در انتخابات

فرماندار شهرستان تفت در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان فرماندار درنهایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به‌کارگیرند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علی دهقان نیری"در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی گفت: مهم‌ترین مسئولیت اجرایی در هر صندوق با نمایندگان فرماندار است و این نمایندگان به‌دوراز هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: با عنایت به چهار مؤلفه (سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سالم) که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بیان فرمودند، مجریان انتخابات تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، ایمن و رقابتی با مشارکت بالا و به‌خصوص حراست از آرای مردم به‌کارگیرند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار درنهایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به‌کارگیرند.

 دهقان نیری گفت: انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور است که همه باید با همکاری و همراهی زمینه برگزاری باشکوه آن را فراهم کنیم و در این همین راستا و در جهت مشارکت در انتخابات همه وظیفه‌داریم.

 فرماندار تفت با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اضافه کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس و نقشه‌های شومشان را با شکست مواجه می‌کند.

"علی دهقان نیری" افزود: دشمن تمام توان خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار بسته تا شاید بتواند به این نظام الهی آسیب وارد کند، غافل از این‌که مردم بصیر ایران با حضور حداکثری خود علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان باعث افزایش اقتدار کشور در مجامع بین‌المللی می‌شوند.