هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان یزد؛

ادای احترام وزیر نیرو به مقام شامخ شهدای شهر تفت

وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان تفت در ابتدای ورود به این شهرستان با حضور در گلزار مطهر شهدای مرکزی شهر تفت نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان تفت در ابتدای ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدای مرکزی شهر تفت نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه شهر تفت،"سید جلیل میر محمدی"نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت، جمعی از ائمه جمعه مناطق مختلف شهرستان، مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این آئین و گرامیداشت وزیر نیرو را همراهی کردند.

لازم به ذکر است شهرستان تفت شهرستان تفت در طول هشت سال دفاع مقدس 349 نفر شهيد گلگون‌کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که پیکر مطهر این عزیزان در 75 نقطه شهرستان آرام‌گرفته است.

531 نفر جانباز، 49 نفر آزاده سر افزار از دیگر افتخارات شهرستان تفت در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس است و 3000 نفر رزمنده نیز در طول هشت سال دفاع مقدس از این شهرستان عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند.