به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "سید جلیل میر محمدی" نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تقدیر از فرمانداران تفت و میبد و سایر عوامل هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه اظهار داشت: با تلاش همه عوامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد و در سایر نقاط استان با دقت و صحت کامل و باشکوه برگزار شد.

نماینده منتخب مردم تفت و میبد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوران نمایندگی را فرصتی برای خدمت صادقانه برای مردم عنوان و بیان داشت: با رأی مردم شریف شهرستان‌های تفت و میبد توفیق خدمت برای این‌جانب در کسوت نمایندگی مجلس فراهم‌شده است و امیدوارم با دعای خیر مردم در این آزمون مهم در درگاه خداوند متعال سربلند باشم.

دکتر میر محمدی به مشکلات زیاد موجود در شهرستان تفت اشاره و تصریح نمود: از ابتدای انتخاب به‌عنوان منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی جلسات متعددی با استاندار و معاونین استانداری و فرماندار شهرستان تفت به‌منظور رسیدگی به مشکلات این شهرستان برگزار و اعتقاددارم باوجود امکانات فراوان در کشور و استفاده بهینه از این پتانسیل بسیاری از مشکلات موجود قابل‌رفع است.

منتخب یازدهمین دوره مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به نزدیکی شهرستان تفت به مرکز استان اشاره و عنوان نمود: نزدیکی شهرستان تفت به مرکز استان یک فرصت عالی برای رشد و توسعه این شهرستان است اما متأسفانه در حال حاضر این نزدیکی برای این شهرستان یک تهدید محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در سال 84 و در دوران مسئولیت در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بیمارستان شهید بهشتی تفت یک تحول عظیم رخ داد و از یک بیمارستان زیان ده تبدیل به یکی از بیمارستان‌های ممتاز استان یزد شد و در این راه نزدیکی شهرستان تفت به مرکز استان نقش مؤثری ایفا نمود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به دید فراجناحی خود در تعیین مدیران اشاره و اظهار داشت: در تعیین مدیران سه اصل وقت گذاری، اعتقاد به‌نظام و متخصص بودن مهم است و در طول دوران مدیریت خود هیچ‌گاه تمایلات جناحی را در انتخاب مدیران دخالت نداده‌ام و اعتقاددارم در طول دوران نمایندگی خود با استفاده بهینه از پتانسیل مدیران شهرستان تفت در راستای رفع مشکلات این شهرستان گام‌هایی برداریم.

وی به تعامل در دوران نمایندگی خود با دولت دوازدهم نیز اشاره و اظهار داشت: اعتقاددارم در طول دوران نمایندگی و در فرصت باقیمانده از دولت دوازدهم باید از دولت حمایت کرد و گام‌هایی در راستای پویاسازی آن برداشت تا در فرصت باقی از عمر این دولت خدمات مناسبی برای کاستن حجم مشکلات گسترده مردم برداشته شود.

دکتر میر محمدی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" تصریح نمود: برای تحقق شعار سال نیاز به همت جهادی است و حضور همه دستگاه‌ها در این راستا ضروری است و نمونه تحقق این شعار را در مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و استان مشاهده نموده‌ایم که مردم و خیران در رفع مشکلات به وجود آمده از شیوع این ویروس خالصانه و جهادی تلاش نمودند و نتایج آن نیز قابل‌مشاهده است.

نماینده منتخب مردم تفت و میبد از عوامل درگیر در کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح استان یزد تقدیر نمود و خاطرنشان کرد: ویروس کرونا یک ویروس ناشناخته است که علائم بروز و نحوه شیوع آن به‌شدت گسترده است و خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در سطح کشور و به‌ویژه استان یزد از دوران پیک شیوع ویروس کرونا در استان عبور کرده‌ایم و درشیب نزولی قرارگرفته‌ایم و درصورتی‌که در یک هفته پیش رو اتفاق خاصی رخ ندهد این ویروس وارد فاز مدیریت‌شده و آن را کنترل خواهیم نمود.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در این مراسم با تبریک انتخاب دکتر سید جلیل میر محمدی به‌عنوان منتخب مردم تفت و میبد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این دوره از انتخابات در حوزه تفت و میبد با تلاش‌های اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و اعضای شورای تأمین شهرستان‌های تفت و میبد با همدلی و وفاق و در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره انتخابات یک‌صد و سی‌وپنج شعبه برای اخذ رأی از مردم تعیین که شصت‌وشش شعبه در شهرستان تفت و شصت‌ونه شعبه در شهرستان میبد مشغول جمع‌آوری آرای مردم بودند.

فرماندار تفت به مشارکت مناسب مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد اشاره و بیان نمود: مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد از میزان میانگین کشوری بالاتر بود و از مجموع پنجاه‌وهفت هزار و یک‌صد و پنجاه رأی مأخوذه، دکتر میر محمدی از میان شانزده داوطلب در این حوزه موفق به کسب بیست هزار و دویست و هشتادوشش رأی گردید و به‌عنوان نماینده منتخب مردم در این حوزه راهی مجلس شورای اسلامی شد.

نوکار با اشاره به سوابق درخشان مدیریتی نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: دکتر میر محمدی در طول دوران مسئولیت خود در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گام‌های بلندی در راستای توسعه بخش بهداشت و درمان استان برداشت و اقدامات دوران مدیریت ایشان در شهرستان تفت در حال حاضر نیز قابل‌مشاهده و ملموس است.

"علیرضا نوکار" تأکید داشت: شهرستان تفت دارای ویژگی‌های خاص فراوانی است و تعدد روستاها و پراکندگی آن و ییلاقی بودن بخشی از این روستاها برای این شهرستان فرصت و تهدید محسوب می‌شود که امیدواریم با حمایت‌ها و تلاش‌های دکتر میر محمدی در طول دوران نمایندگی خود تهدیدات موجود به فرصت طلایی برای این شهرستان تبدیل شود.

نوکار اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های مدیران اداری و اجرائی شهرستان و حمایت‌های نماینده منتخب مردم تفت و میبد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گام‌های مفید و موثری در راستای توسعه همه جانبه شهرستان برداشته شود.

فرماندار شهرستان تفت در پایان از تلاش‌های "کمال دهقانی فیروزآبادی" نماینده فعلی مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نیز تقدیر نمود و بیان داشت: در طول دوران نمایندگی دکتر دهقانی تلاش‌های خوبی برای توسعه شهرستان صورت گرفت که ازجمله آن می‌توان به تأمین اعتبار برای انجام بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی روستایی در سطح کشور و گازرسانی به روستاهای شهرستان اشاره کرد.

"حسین فلاح" فرماندار شهرستان میبد از همکاری خوب عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان تفت با فرمانداری میبد تقدیر نمود و بیان داشت: همه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان تفت به‌عنوان مرکز حوزه انتخابیه تفت و میبد همکاری صمیمانه‌ای با فرمانداری میبد به‌منظور برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته‌اند.

وی با تبریک انتخاب "سید جلیل میر محمدی" به‌عنوان نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دکتر میر محمدی یک مدیر لایق، بسیجی و جهادی است و طول دوران نمایندگی و حضور او در مجلس شورای اسلامی فرصت طلایی برای مدیران اجرایی این دو شهرستان است تا از این پتانسیل و ظرفیت به‌منظور توسعه دو شهرستان تفت و میبد استفاده بهینه نمایند.

فرماندار میبد با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش روی کشور اظهار داشت: باوجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه حضور دکتر میر محمدی به‌عنوان یک فرد فراجناحی می‌توان به رشد و توسعه هر دو شهرستان امید داشته باشیم.

فلاح در پایان از زحمات کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.