فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد استانی و شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از خروج خودروهای دارای سرنشین خانوادگی از شهرستان تفت جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح که اجرای آن از ظهر امروز در شهرستان آغاز خواهد شد تنها خروج خودروهای حامل بار و مواد غذایی و هم‌چنین خودروهای تک‌سرنشین که محل کار آن‌ها در مرکز استان و یا سایر شهرستان‌های استان است با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان‌پذیر خواهد بود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: خروجی شهر تفت به سمت یزد از سمت بلوار آیت‌الله شهید بهشتی روبروی تأمین اجتماعی شعبه تفت مسدود و مسیر جایگزین میدان قدس- بلوار مرحوم حجت‌الاسلام یحیی زاده – میدان شورا – میدان روبروی سنو پارس است.

نوکار ضمن عذرخواهی از مردم بزرگوار شهرستان تفت به دلیل اعمال محدودیت‌ و سخت گیری در این شهرستان و با تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح نمود: تمامی تصمیمات ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این شهرستان به‌منظور حفظ سلامت اهالی اتخاذشده است و تاکنون شاهد نتایج ارزنده این تصمیمات در سطح شهرستان بوده‌ایم.

فرماندار تفت در پایان بیان داشت: امیدواریم با تداوم همکاری مردم شهرستان تفت در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شاهد عدم افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان و شاهد شکستن زنجیره انتقال این ویروس در سطح شهرستان باشیم.