در ایام دهه فجر صورت گرفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه 17 بهمن‌ماه، با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد، «کمال دهقانی فیروزآبادی» نماینده شریف مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، «علی‌اکبر میدان شاهی» مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، «محمد محامدی» فرماندار تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در «روستای گلویک» طرح گازرسانی به 9 روستای دهستان نصرآباد و دهشیر در شهرستان تفت افتتاح شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این مراسم بیان کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی با جریان گازرسانی مستمر در سطح استان اکثریت روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و امید است با تقویت سایر زیرساخت‌ها زمینه سرمایه‌گذاری و رونق اشتغال نیز در روستاهای مختلف به‌ویژه شهرستان تفت فراهم آید.
این طرح با اجرای 48 کیلومتر خط گاز لوله پلی‌اتیلن،12 کیلومتر خط فلزی 4 اینچ و یک عدد ایستگاه 2 هزار و 500   TBS تکمیل‌شده است.

طرح گازرسانی به 9 روستای دهستان نصرآباد و دهشیر بخش مرکزی تفت بااعتباری بالغ‌بر 45 میلیارد ریال به پایان رسید و هم‌زمان با ایام دهه فجر افتتاح و مردم این منطقه نیز از نعمت گاز برخوردار شدند.