به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "سعید پرویزی" در افتتاح این موسسه با بیان اینکه رسول اکرم (ص) در فرمایشات گهربارشان بارها نسبت به مسأله ازدواج تأکیدات فراوانی داشته‌اند، اظهار داشت: باید فرهنگ سازی و شرایط ازدواج آسان جوانان فراهم گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت تصریح کرد: امر ازدواج به‌عنوان یک اصل مهم و اساسی و یک تصمیم سرنوشت‌ساز در زندگی جوانان تأثیر بسزایی دارد و باعث کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهد شد.

پرویزی گفت: با توجه به آمار ثبت احوال ،شاهد کاهش تمایل جوانان به مسأله ازدواج در شهرستان تفت هستیم و به‌نوعی می‌توان گفت سن ازدواج جوانان رو به افزایش است و نیازمند بررسی و پژوهش میدانی برای شناسایی علل آن در شهرستان هستیم.

"سعید پرویزی " به اهمیت اشتغال در پایدارسازی ازدواج جوانان اشاره کرد و افزود : باید جوانان را ترغیب کرد با کسب مهارت های لازم درمراکز آموزش فنی و حرفه ای،آمادگی لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی را کسب نمایند.

وی گفت: دختران نیز باید با شرکت در دوره های آموزشی نظیر مهارتهای زندگی و آیین همسرداری ، آمادگی لازم برای شروع یک زندگی مشترک را کسب نمایند

لازم به ذکر است موسسه غیرانتفاعی کلید راه سعادت تفت به منظور تامین هزینه مراسم ازدواج و مساعدت و اهتمام در امر اشتغال خانواده های نیازمند در سطح شهرستان شروع به فعالیت نموده است.