با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد؛

افتتاح پروژه های گازرسانی و ساختمانی شرکت گاز در شهرستان تفت

در مراسمی با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی و مسئولان استانی و شهرستانی شرکت گاز و جمعی از مسئولان محلی پروژه های گازرسانی و ساختمانی شهرستان تفت  از جمله ساختمان گازبانی روستای سانیج افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در مراسمی با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تفت ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی و مسئولان استانی و شهرستانی شرکت گاز و جمعی از مسئولان محلی پروژه های گازرسانی و ساختمانی شهرستان تفت  از جمله ساختمان گازبانی روستای سانیج افتتاح شد.

پروژه گازبانی در روستای سانیج در مساحت 1320 متر مربع و زیر بنای 210 متر مربع با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در روستای سانیج به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است 99.9 درصد مناطق مختلف شهرستان تفت از نعمت گاز بهره مند هستند و این شرکت تاکنون1795 کیلومتر شبکه گذاری کرده و تاکنون 21474 انشعاب در سطح شهرستان تفت واگذار نموده است.