امضای تفاهم‌نامه ساخت خیری مرکز خدمات جامع سلامت در روستای اسلامیه

در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان تفت، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، خیر محترم و جمعی از مسئولان و معتمدین محلی روستای اسلامیه تفاهم‌نامه ساخت خیری مرکز خدمات جامع سلامت در این روستا به نام شهید "محمدرضا در علی" امضا شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در نشستی با حضور "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان تفت، "سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، "حاج حسن در علی" خیر محترم و جمعی از مسئولان و معتمدین محلی روستای اسلامیه تفاهم‌نامه ساخت خیری مرکز خدمات جامع سلامت در این روستا به نام "شهید محمدرضا در علی" امضا شد.

در ابتدای این نشست "سید محمود واعظ پور" گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اخذ مجوز برای ساخت و طراحی نقشه ساختمان این مرکز جامع ارائه داد.

"ناصر دهقانی تفتی" نیز در این نشست با اشاره به جمعیت بالای روستای اسلامیه و حضور جمعیت شناور در این روستای در ایام سال به‌ضرورت ساخت مرکز خدمات جامع سلامت در این روستا تأکید و اظهار امیدواری کرد باهمت خیر محترم این پروژه در مدت‌زمان کوتاهی ساخته و به بهره‌برداری برسد.

حضور پزشک تمام‌وقت در این مرکز، تأمین تجهیزات پزشکی واداری این مرکز با همراهی خیر و دانشگاه علوم پزشکی و ساخت سه مسکن در این مجموعه برای سکونت پزشک و پرسنل اداری ازجمله مواردی است که در این تفاهم‌نامه ذکرشده است.

لازم به ذکر است عملیات عمرانی این مجموعه خیری در هفته دولت آغاز خواهد شد.