انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت تشکیل جلسه داد

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور بخشداران و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت به ریاست "حمیدرضا فلاح تفتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور بخشداران و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

برنامه‌ریزی برای مشارکت بیشتر دوستداران کتاب در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی باتوجه‌به تمدید مهلت زمان شرکت در این مسابقه و هماهنگی و تعامل دو اداره کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای شرکت در جشنواره روستای دوستدار کتاب از دستور کارهای این جلسه بود.

پیگیری مشکل کمبود نیرو در کتابخانه رشاد نیر و برنامه ریزی برای استفاده از پتانسیل نیروهای افتخاری دیگر موضوعی بود که در این جلسه پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد با همکاری و هماهنگی بخشداری نیر، آموزش‌وپرورش نیر و اداره کتابخانه‌های عمومی این موضوع پیگیری شود.

درخواست تخصیص منابع اعتباری در سال  1402 برای تعمیر و بهسازی کتابخانه‌های سخوید و نیر که رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان تفت به آن اشاره و پیگیری مسئولان شهرستان تفت را برای تحقق آن خواستار شد.

لازم به ذکر است "محسن رحیمی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در سطح کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در چند ماه گذشته ارائه کرد که می‌توان به تجهیز کتابخانه‌ها به کتاب کودک و نوجوان از طریق خرید کتب و جذب کتب اهدایی از بنیاد علمی قلم چی و تعمیر کتابخانه‌های بنادکوک و گاریزات اشاره کرد.