در بیست و سومین جمعه خدمت‌رسانی؛

بازدید استاندار یزد از بخش گاریزات شهرستان تفت

استاندار یزد در ادامه بازدیدهای خود از نقاط مختلف استان یزد و در بیست سومین جمعه خدمت‌رسانی در بخش گاریزات شهرستان تفت حضور یافت و به بررسی مسائل و مشکلات این بخش پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ؛ "مهران فاطمی" استاندار یزد با همراهی "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری تفت و جمعی از مسئولان استانی در بخش گاریزات شهرستان تفت حضور یافت و با حضور در شهر بخ و نقاط روستایی این بخش به بررسی مسائل و مشکلات آن پرداخت.

استاندار یزد در بدو ورود به بخش گاریزات در گلزار شهدای روستای کهدوئیه حضور یافت و به مقام شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد ؛ بازدید از جاده دهشیر کهدوئیه ، پل دیزران به کفه مرتاضیه و بازدید از ساختمان نیمه‌ساز مرکز جامع سلامت برنامه‌های استاندار یزد در روستای کهدوئیه بود.

"مهران فاطمی" در ادامه در جمع اهالی روستای فخرآباد حضور یافت و از قلعه این روستا بازدید کرد و به مقام شامخ شهید آرمیده در این روستا ادای احترام کرد و به بررسی نقطه حادثه‌خیز سه‌راهی روستای فخرآباد پرداخت.

حضور در قلعه روستای حسین‌آباد شفیع پور ، حضور در روستای رشکوئیه و بازدید از قلعه تاریخی این روستا ، زیارت امامزاده سید محمد و ادای احترام به شهدای آرمیده در این امامزاده و دیدار با مادر شهیدان "حسن و حسین تریاک گیر" برنامه‌های بعدی مقام عالی دولت در استان یزد و هیئت همراه در سفر کاری خود به بخش گاریزات بود.

استاندار یزد در ادامه بیست سومین جمعه خدمت‌رسانی در بخش گاریزات به افتتاح پروژه چمن مصنوعی در شهر بخ بااعتباری بالغ‌بر 9 میلیارد ریال و 29 پروژه از پروژه‌های عمرانی دهیاری‌های بخش گاریزات بااعتباری بالغ‌بر 91 میلیارد ریال پرداخت.

بازدید از میدان ورودی گاریزات ، کلنگ زنی اجرای طرح آبخیزداری مجموعه روستاهای گاریزات و بازدید از ایستگاه راه‌آهن گاریز و کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی برنامه‌های بعدی استاندار یزد در بخش گاریزات بود.

استاندار یزد در پایان برنامه خود در بخش گاریزات در جلسه کارگروه توسعه این بخش حضور یافت؛ در این جلسه که  مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند پیرامون تمامی پروژه‌های مورد بازدید در این سفر و دیگر پروژه‌های اولویت‌دار بخش گاریزات تصمیم‌هایی اتخاذ شد.