به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،"سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نیر، "حمیدرضا دهقانی" رئیس اداره صنعت، معدن تجارت و "سید رضا فلاح" رئیس اتاق اصناف شهرستان از تعدادی از اصناف شهر نیر بازدید کرد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: واحدهای صنفی موظف هستند رعایت برخی نکات ازجمله؛ عدم گران‌فروشی و کم‌فروشی، نصب قیمت‌ها بر روی اجناس و رعایت موارد بهداشتی را مدنظر قرار دهند و در صورت عدم رعایت با متخلفین برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت در این بازدید بر نصب قیمت‌های فروش اجناس تأکید کرد و گفت: یکی از بهترین راه‌های کنترل بازار و قیمت محصولات نصب قیمت فروش بر روی اجناس است و فروشندگان برابر قانون موظف‌اند تمام قیمت‌ها را بر روی اجناس درج نمایند.

نوکار تأکید کرد: به‌منظور مقابله و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان متصدیان واحدهای صنفی موظف هستند نسبت به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری هوشمند نهایت تلاش و کوشش خود را به‌کارگیرند.

لازم به ذکر است در جریان این بازدید از مغازه‌داران باانصاف شهر نیر تقدیر و پرونده تعدادی از مغازه‌داران متخلف برای بررسی تخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.