به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، با حضور در اداره آب و فاضلاب شهری تفت ضمن دیدار و گفتگو با مراجعین از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفت و با مدیر و کارکنان این اداره گفت‌وگو کرد.

در ادامه این بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در جریان نحوه تأمین آب شرب شهر تفت قرار گرفت.

"غلامرضا فاتحی" سرپرست اداره آب و فاضلاب شهری تفت پیرامون قطعی آب در بعضی از نقاط شهر اظهار داشت: با توجه به قطعی برق در ایستگاه شحنه یزد و عدم امکان انتقال آب به شهر تفت از این ایستگاه، در اواخر هفته گذشته شاهد قطعی آب در بعضی از نقاط شهر تفت بودیم.

وی ادامه داد: در زمان اوج مصرف در شهر تفت مصرف آب به حدود 130 لیتر بر ثانیه می‌رسد که حدود 57 لیتر از آن با استفاده از آب انتقالی تأمین می‌شود و با توجه به قطعی آب انتقالی در بعضی از نقاط شاهد کم شدن فشار آب یا قطعی آب بودیم که خوشبختانه با خرید آب از چاه‌های باکیفیت کشاورزی این مشکل تا حدودی رفع شد و هم‌اکنون نیز با اصلاح شبکه برق ایستگاه شحنه، شاهد انتقال آب از ایستگاه شحنه یزد به مخازن آب شرب تفت هستیم.

در ادامه این بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان تفت از پیگیری به‌منظور حفر چاه جدید آب آشامیدنی در شهر تفت و منطقه چرخاب یزد برای تأمین آب آشامیدنی شهر تفت خبر داد.