در دومین روز از قرن جدید؛

بازدید سرپرست فرمانداری تفت از ایستگاه‌ها و پایگاه‌های نوروزی

سرپرست فرمانداری از پایگاه نوروزی هلال‌احمر و نیروی انتظامی در ورودی تفت، پلیس‌راه یزد- شیراز و ستاد اسکان فرهنگیان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری تفت در دومین روز بهار ابتدا در ورودی شهر تفت حاضر شد و از پایگاه نوروزی هلال‌احمر و نیروی انتظامی در ورودی تفت بازدید و در جریان نحوه خدمات‌دهی این دو پایگاه به مسافران نوروزی قرار گرفت و از تلاش نیروهای حاضر در این دو ایستگاه قدردانی کرد.

مقصد بعدی سرپرست فرمانداری تفت پلیس‌راه یزد شیراز بود که وی در این بازدید و در دیدار و گفت‌وگو با "حبیب فتاحی" فرمانده این پلیس‌راه وضعیت ترافیکی محورهای شهرستان را مورد ارزیابی قرارداد و در ادامه ضمن تبریک سال نو از نیروهای حاضر در این مرکز نیز تقدیر کرد.

بازدید از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان تفت واقع در مدرسه تاریخی امام تفت (ره) مقصد بعدی بازدید سرپرست فرمانداری تفت بود که وی در این بازدید در جریان آمار مراجعه‌کنندگان به این مرکز برای اسکان قرار گرفت و نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در این ستاد اسکان را ارزیابی و از تلاش‌های نیروهای مستقر در این ستاد قدردانی نمود.