در اولین بازدید کاری؛

بازدید سرپرست فرمانداری تفت از مناطق مختلف بخش نیر

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و بخشدار نیر از مناطق مختلف بخش نیر بازدید کرد و در جریان بخشی از مسائل و مشکلات این بخش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری با همراهی "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و "سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نیر از مناطق مختلف بخش نیر بازدید کرد و در جریان بخشی از مسائل و مشکلات این بخش قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری تفت در بدو ورود به بخش نیر، در تفرجگاه زمستانی سخوید حضور یافت و ضمن آشنایی با مشکلات این تفرجگاه، از برگزاری جلسه به‌منظور هماهنگی در راستای خدمات‌دهی بهتر به مراجعه‌کنندگان به این تفرجگاه در اسرع وقت خبر داد.

بازدید از نقاط حادثه‌خیز در دهستان سخوید در ادامه اولین بازدید کاری سرپرست فرمانداری تفت صورت گرفت و دهشیری قول مساعد به‌منظور پیگیری رفع این نقاط داد.

بازدید از احداث بلوار در روستای چاهوک، ادای احترام به مقام شامخ شهدا و بازدید از پروژه سامان‌دهی گلزار شهدای روستای زردین و نظارت بر اجرای پروژه بلوار و میدان این روستا از دیگر برنامه های سرپرست فرمانداری تفت بود.

"محمد دهشیری" در ادامه برنامه سفر یک‌روزه خود به بخش نیر در گلزار شهدای نیر حضور یافت و به مقام شامخ شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام نمود و از پروژه سامان‌دهی گلزار شهدای این شهر نیز بازدید کرد.

حضور در شهرک صنعتی نیر و بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای این شهرک از دیگر برنامه‌های سرپرست جدید فرمانداری تفت بود.

دهشیری در بخشداری نیر نیز حضور یافت و از نزدیک با کارکنان این بخشداری نیز دیدار و گفت‌وگو و از تلاش آنان در راستای خدمت‌رسانی به مردم منطقه تقدیر نمود.

دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیر، بازدید از نیروگاه خورشیدی شمس، بازدید از واحد تولیدی کفش تتیس و بررسی مسائل و مشکلات اجرای طرح گردشگری و بوم گردی نیر زیبای من در دیدار با "علی‌اکبر حسین‌آبادی " سرمایه‌گذار این پروژه از دیگر برنامه‌های سرپرست فرمانداری تفت در این بازدید کاری بود.

حضور در جمع دهیار، اعضای شورای اسلامی و تعدادی از معتمدین محلی روستای بنادکوک دیزه و بازدید از نقطه حادثه خیر روستای بیداخوید برنامه‌های پایانی سرپرست فرمانداری تفت در بازدید از بخش نیر بود.