به مناسبت روز ملی هوای پاک؛

بازدید سرپرست فرمانداری تفت از یک واحد صنعتی

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان با حضور در واحد صنعتی نوین سرام در جریان اقدامات صورت گرفته در این واحد در راستای رعایت شاخص‌های زیست‌محیطی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری با همراهی "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و "موسی شمسایی" رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان از واحد صنعتی نوین سرام در شهرک صنعتی تفت بازدید کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در جریان این بازدید در گفت‌وگو با مدیر این واحد صنعتی در جریان اقدامات صورت گرفته در راستای رعایت شاخص‌های زیست‌محیطی در این مجموعه قرار گرفت و از نزدیک به ارزیابی اقدامات صورت گرفته پرداخت.

دهشیری در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: شهرستان تفت با آب‌وهوای مطبوع در استان و کشور شناخته می‌شود و وجود صنایع در این شهرستان نباید خللی در این ویژگی وارد نماید و باید واحدهای صنعتی فعال اقدامات لازم در راستای رعایت شاخص‌های زیست‌محیطی را در اسرع وقت در دستور کار قرار دهند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت بیان داشت: خوشبختانه با تلاش نیروهای حفاظت محیط‌زیست، صنایع آلاینده در شهرستان شناسایی و اقدامات لازم به‌منظور آگاه‌سازی آنان برای اجرای پروتکل‌های زیست‌محیطی در واحدهای صنعتی آنان انجام‌شده است.