هم‌زمان با هفته دولت؛

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت، همزمان با هفته دولت و در سال رونق تولید ،"علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "ناصر دهقانی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ،"احمد مطهری" رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، "حمیدرضا دهقانی" رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت و جمعی از مسئولین از واحد تولیدی قند و نبات افضلی بازدید کرد.

در این بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان تفت از بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید و در جریان نحوه تولید ، برنامه های آتی و مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: خوشبختانه این مجموعه با به کارگیری علم روز و استفاده از نیروهای متخصص به عنوان واحد تولیدی نمونه در کشور معرفی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطر نشان کرد:در جریان این بازدید از نحوه تولید محصولات و مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفتیم و مقرر شد با برگزاری جلسه با حضور مسئولین استانی برای رفع مشکلات این مجموعه اقداماتی صورت گیرد تا شاهد بهره برداری هر چه سریعتر از فاز 2 این واحد تولیدی موفق باشیم.

لازم به ذکر است؛کارخانه قند و نبات افضلی در زمینی به وسعت 9300 متر مربع با زیر بنای چهار سالن تولید به مساحت 3400 متر مربع بعنوان اولین و تنها کارخانه نبات یزدی مجهز به واحدهای کنترل کیفیت، آزمایشگاه و خط تولید کاملا مکانیزه احداث و راه اندازی شد و در سال جاری جزء بیست تولید کننده برتر استان در زمینه حفظ حقوق مصرف کننده قرار گرفته است .

در حال حاضر به صورت مستقیم برای 42 نفر و به صورت غیر مستقیم برای 200 نفر اشتغال ایجاد کرده است و با راه اندازی فاز 2 این مجموعه اشتغال آن به 70 نفر افزایش پیدا خواهد کرد.