به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر میر جعفری" امام‌جمعه منطقه ده بالا، "حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید باباخانی" مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور و جمعی از مسئولین این شهرستان از دوره آموزشی حفظ قرآن در مسجد علی ابن ابیطالب روستای ده بالا بازدید کرد.

"علیرضا نوکار" در این بازدید ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این دوره آموزشی، اظهار داشت: مسائل و هجمه‌های فرهنگی كه بر بعضی از خانواده‌ها تأثیرگذار بوده است را می‌توان با ترویج قرآن در جامعه، خنثی كرد.

وی در ادامه افزود: امروز به خاطر مشكلاتی كه در جامعه وجود دارد باید درزمینهٔ گسترش فرهنگ قرآنی گام‌های مؤثری برداریم و تقویت دوره‌های آموزش قرآن از مسائل مهمی است كه باید موردتوجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در پایان‌بر همکاری دستگاه‌های شهرستان در برگزاری دوره‌های آموزشی و محافل قرآنی تأکید کرد.

دوره آموزشی حفظ قرآن ویژه گروه سنی 10-16 سال با عنوان "طرح رحله" توسط موسسه قرآنی بیت الاحزان و به همت خیر و نیکوکار محترم "محمد علی قدیری" در دو منطقه دیزران و ده بالا در حال اجرا است و 60 قرآن آموز در این طرح شرکت نموده‌اند.

در حاشیه این بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با "حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر میر جعفری" امام‌جمعه ده بالا نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.