در سال رونق تولید؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نیر و جمعی از مسئولان با حضور در بخش نیر از واحد تولیدی فولاد شمش کوهستان بازدید کرد.
"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال 98 توسط مقام معظم رهبری به نام سال "رونق تولید"، بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان در دستور کار قرارگرفته است تا با بررسی مسائل و مشکلات این واحدها از نزدیک، تصمیمات لازم برای رفع آن با حضور مسئولان ذی‌ربط استانی و شهرستانی اتخاذ شود.
وی در ادامه افزود: امروز با حضور در بخش نیر از واحد در آستانه بهره‌برداری فولاد شمش کوهستان بازدید صورت گرفت تا با رفع مسائل و مشکلات این واحد در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
نوکار خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید استاندار محترم یزد مبنی بر برنامه‌ریزی و ارائه طرح عملیاتی برای ایجاد اشتغال پایدار، سعی خواهیم کرد با شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود شهرستان و رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل‌شده و یا نیمه‌تمام شهرستان گام بلندی به‌منظور کاهش نرخ بیکاری در شهرستان تفت برداریم.
این واحد تولیدی با سرمایه گذاری 250 میلیاردریالی توسط بخش خصوصی در بخش نیر در آستانه بهره برداری است و با راه اندازی آن 150نفر مشغول به فعالیت خواهند شد.