بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان تفت از پروژه های عمرانی در حال اجرا در روستای ده بالا

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،بخشدار مرکزی تفت ، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تفت از تعدادی از پروژه های عمرانی در حال اجرا در روستای ده بالا بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "علی احمدیان"معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت ، "فواد فلاح" سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت و "محمدرضا امیری" مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تفت از تعدادی از پروژه های عمرانی در حال اجرا در روستای ده بالا بازدید کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ابتدا از پارک دوچنار در منطقه جانبرازان ده بالا بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرا است قرار گرفت.

فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به اتمام رسیده و عملیات عمرانی فاز دوم این پروژه مدتی است آغاز شده است.

بازدید از پروژه گازرسانی به مناطقی از روستای ده بالا و عملیات عمرانی آسفالت معابر روستای ده بالا در راستای مرمت حفاری های گازرسانی به این مناطق دیگر برنامه های سرپرست فرمانداری تفت بود.

دهقان نیری در گفت و گو با بخشدار مرکزی تفت و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تفت تسریع در روند جمع آوری زباله ها در مناطق مختلف ده بالا را خواستار شد.