به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "رضا ملکی سورکی"دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان از کلانتری مرکز تفت بازدید کرد.

"علیرضا نوکار" با تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان کلانتری مرکز تفت اظهار داشت: زمانی مردم احساس امنیت و آرامش دارند که نیروی انتظامی اعتماد مردم در برخورد با هرگونه ناهنجاری و ناامنی در جامعه را جلب  و با همکاری خود مردم دست افراد شرور را از جامعه کوتاه نماید.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت امنیت و نظم موجود در شهرستان تفت را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی، دلسوزانه و خالصانه‌ی نیروهای پلیس دانست و گفت: پلیس و نیروهای انتظامی با تلاش در جهت برقراری امنیت جانی، مالی، روانی و اجتماعی و ایجاد نظم و آرامش در جامعه نقش به سزایی در مسیر پیشرفت و توسعه‌ی کشور دارند و ازاین‌جهت مسئولین و مردم قدردان تلاش این عزیزان هستند.

"وحید احمدی" فرمانده انتظامی شهرستان تفت در این بازدید گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای یگان امداد کشف مواد مخدر در شهرستان تفت در 6 ماهه ابتدای سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 90 درصد افزایش داشته است.

وی از افزایش 35 درصدی سرقت در شهرستان خبر داد و بیان نمود: با تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان در 6 ماهه ابتدای سال 98 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کشف سرقت در سطح شهرستان حدود 176 درصد افزایش داشته است و حدود 69 درصد سرقت‌های سطح شهرستان کشف‌شده است.

در ادامه این بازدید بحث و تبادل‌نظر پیرامون مسائل انتظامی و امنیتی در سطح شهرستان صورت گرفت و سرپرست فرمانداری شهرستان از اموال سرقتی کشف‌شده در چند روز اخیر به‌وسیله عوامل کلانتری مرکز تفت بازدید کرد.