به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" فرماندار به همراه "حمیدرضا دهقانی" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و عباسعلی احمدی رئیس اتاق اصناف شهرستان با حضور در فروشگاه‌های توزیع‌کننده کالای تنظیم بازار در جریان چگونگی نحوه توزیع قرار گرفت.

"محمد محامدی" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: تعدادی از کالاهای موردنیاز و اساسی مردم از طریق فروشگاه‌های سطح شهرستان در حال توزیع است و در این بازدید سعی شد مشکلات نحوه توزیع این کالاها بررسی و تصمیماتی جهت رفع این مشکلات گرفته شود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: لازم است اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع‌رسانی لازم در مورد نحوه و فروشگاه‌های توزیع‌کننده را انجام دهد و این کالاها در تمامی شهرستان توزیع گردد.

محامدی در مورد سهمیه شهرستان در دریافت کالاهای تنظیم بازار نیز گفت: در مورد گوشت گوسفندی سهمیه استان ناچیز است و مقدار زیادی گوشت گوسفندی به شهرستان تفت اختصاص داده نشده و در حال رایزنی و پیگیری برای رفع این مشکل هستیم اما در مورد کالاهای دیگر مانند گوشت گوساله منجمد، شکر، برنج و مرغ این مشکل وجود ندارد و در بازه‌های زمانی این کالاها در اختیار فروشگاه‌های سطح شهرستان برای توزیع قرارگرفته است.

"حمیدرضا دهقانی" رئیس اداره، صنعت و تجارت شهرستان نیز در این بازدید در مورد نحوه اطلاع‌رسانی کالاهای تنظیم بازار اظهار داشت: همشهریان عزیز هرروزه از ساعت 7:30 تا 8:30 صبح با تماس با شماره 124 در جریان نحوه و توزیع کالاهای اساسی نظیر گوشت گوسفندی قرار خواهند گرفت و نحوه توزیع کالاهای دیگر از طریق رسانه‌های شهرستان اطلاع‌رسانی خواهد شد.