به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" فرماندار به همراه "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی از کارگاه تولیدی آلومینیوم تفت واقع در شهرک صنعتی شماره یک تفت بازدید به عمل آوردند.

فرماندار تفت از بخش‌های مختلف این کارگاه بازدید به عمل آورد و در جریان نحوه فعالیت و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

محمد محامدی در حاشیه این بازدید با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: مجموعه فرمانداری از طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای این کارگاه تولیدی همچون سایر مجموعه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان در جهت افزایش تولید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال برای جوانان حمایت خواهد کرد.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به اینکه حمایت از بخش خصوصی به‌ویژه واحدهای تولیدی و صنعتی از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است گفت: تقویت بخش خصوصی که در برنامه ششم توسعه نیز بر آن تأکید شده علاوه بر تأثیر مستقیم درزمینهٔ تولید محصولات باکیفیت داخلی درزمینه ایجاد اشتغال نیز تأثیر مستقیمی خواهد داشت.

محامدی بابیان اینکه باید برخی موانع دست‌وپا گیر که در مسیر اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولید و صنعت قرار دارد را برطرف کنیم، ادامه داد: همچنین باید معضل بخشی نگری در صنعت مرتفع شود و همه دستگاه‌ها وادارات در جهت حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران عمل کنند تا شاهد رونق محصولات تولید داخل باشیم.

کارگاه تولیدی تفت آلومینیوم در شهرک صنعتی شماره یک تفت واقع‌شده و در حال 5 نفر مشغول به فعالیت در این کارگاه هستند و با راه‌اندازی دستگاه جدید اشتغال این مجموعه به 15 نفر خواهد رسید.