به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" با حضور در دهستان شیرکوه از عوامل دستگاه‌های امدادی و آتش‌نشانی مستقر در این دهستان تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار شهرستان تفت در حاشیه این دیدار خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری ارزنده شهرداری یزد و جمعیت هلال‌احمر استان؛ شاهد حضور عوامل آتش‌نشانی وامداد و نجات در روزهای تعطیل و پایانی هفته به‌منظور اقدام سریع وامداد رسانی به‌موقع در حوادث و سوانح احتمالی در روستاهای ده بالا و طزرجان و سایر روستاهای اطراف هستیم.

نوکار تصریح نمود: خوشبختانه با حضور عوامل آتش‌نشانی یزد و جمعیت هلال‌احمر استان شاهد امدادرسانی سریع و به‌موقع به حوادث رخ‌داده در دهستان شیرکوه بودیم و خسارات وارده به مردم در حوادث طی این مدت به کمترین میزان ممکن کاهش‌یافته است.

فرماندار تفت در پایان ضمن تقدیر از شهردار یزد و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در راستای همکاری با فرمانداری این شهرستان به‌منظور مدیریت مؤثر حوادث و سوانح در روستاها بیان داشت: نیروهای امدادی هلال‌احمر استان و عوامل آتش‌نشانی یزد تا پایان شهریورماه و در ایام تعطیل در دهستان شیرکوه حضور خواهند داشت.