هم‌زمان با روز صنعت و معدن؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، هم‌زمان با روز صنعت و معدن،"علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری باهدف ارزيابي مجموعه فعاليت و اقدامات از بخش‌های مختلف اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بازدید و در جریان نحوه فعالیت آن قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تفت در این دیدار ضمن تبریک روز صنعت و معدن به کارکنان این مجموعه انتظارات را از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بالا دانست و اظهار داشت: با توجه به پراکندگی و تعدد روستاها در این شهرستان ضروری است با برنامه‌ریزی مشخص بازدید از اصناف در دستور کار قرار گیرد.

نوکار خواستار تعامل بین مجموعه‌های اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان شد و بیان داشت: با تعامل مناسب و افزایش بازرسی‌ها و بررسی تخلفات در مراجع قانونی، آرامش بیشتری بر بازار حاکم خواهد شد و تخلفات ناچیز مشاهده‌شده در بعضی از مغازه سطح شهرستان نیز رفع خواهد شد.

"حمیدرضا دهقانی" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت نیز از افزایش بازرسی از اصناف خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازرسی از اصناف در نقاط شهری و روستایی این شهرستان افزایش چشم‌گیری داشته است و این بازدیدها به‌صورت هدفمند ادامه خواهد داشت.

در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گزارشی از وضعیت این مجموعه ارائه و پیگیری فرماندار برای رفع بعضی از مشکلات آن را خواستار شد.

فرماندار شهرستان تفت در پایان قول مساعد به‌منظور پیگیری مسائل و مشکلات این مجموعه در دیدار آینده خود با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان داد.