به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت در نیمه شب گذشته به منظور نظارت بر شرایط بازار کالا و خدمات از تعدادی از مغازه های سطح شهر تفت بازدید کرد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: به‌منظور نظارت بر شرایط بازار کالا و خدمات، سنجش میزان موجودی کالاهای اساسی در ایام پایانی سال و همچنین نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی ، صنفی و قیمت کالا و خدمات بازدیدی از تعدادی از مغازه‌های سطح شهر تفت صورت گرفت.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی موظف هستند رعایت برخی نکات ازجمله؛ عدم گران‌فروشی و کم‌فروشی، نصب قیمت‌ها  بر روی اجناس و رعایت موارد بهداشتی را مدنظر قرار دهند و در صورت عدم رعایت با متخلفین برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

وی در این بازدید بر نصب قیمت‌های فروش اجناس تأکید کرد و گفت: یکی از بهترین راه‌های کنترل بازار و قیمت محصولات نصب قیمت فروش بر روی اجناس است و فروشندگان برابر قانون موظف‌اند تمام قیمت‌ها را بر روی اجناس درج نمایند.

 نوکار برخی نوسان قیمت‌ها در بازار را ناشی از شرایط کلی اقتصاد کشور دانست و یادآور شد: دولت تمام توان خود را به‌کار گرفته تا باوجود فشارهای شدید ناشی از تحریم، بازار را مدیریت کند و مردم بتوانند با دغدغه کمتری کالای خود را از بازار تهیه کنند.

فرماندار تفت در پایان تأکید کرد: به منظور مقابله و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان متصدیان واحدهای صنفی موظف هستند نسبت به رعایت مسائل بهداشتی نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گیرند.