بازدید فرماندار شهرستان تفت از اعزام عوامل انتخابات به محل شعب اخذ رأی

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت از نزدیک و از ساعت پنج صبح پیگیر اعزام کادر اجرایی انتخابات به محل شعب اخذ رأی شد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت از نزدیک و از ساعت پنج صبح پیگیر اعزام کادر اجرایی انتخابات به محل شعب اخذ رأی شد.

 "علی دهقان نیری" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی با حضور در فرمانداری و دریافت اقلام موردنیاز برای برگزاری انتخابات با همراهی عوامل برگزاری به شعب اخذ رأی در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت اعزام شدند.

 فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه یازدهم اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در شهرستان تفت آغاز می شود و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت و اما امکان تمدید رای‌گیری وجود دارد.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: در حوزه انتخابیه تفت و میبد سی و هشت نفر برای کسب کرسی مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم باهم در حال رقابت هستند.

 دهقان نیری در پایان افزود: در شهرستان تفت در سه بخش مرکزی، نیر و گاریزات شصت و هفت شعبه به‌صورت ثابت و سیار و یک شعبه سیار برای اقلیت‌های دینی زرتشتی برای اخذ رأی واجدین شرایط در نظر گرفته‌شده است.