بازدید فرماندار شهرستان تفت از ایستگاه پایش آفت مگس مدیترانه‌ای

فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری با حضور دریکی از ایستگاه‌های پایش آفت مگس مدیترانه‌ای در جریان برنامه‌های اداره جهاد کشاورزی در راستای مبارزه با این طاعون گیاهی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت با همراهی "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری با حضور دریکی از ایستگاه‌های پایش آفت مگس مدیترانه‌ای در جریان برنامه‌های اداره جهاد کشاورزی در راستای مبارزه با این طاعون گیاهی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تفت از برگزاری مانور مبارزه با آفت مگس مدیترانه‌ای در تفت هم‌زمان با این بازدید با حضور 16 گروه تشکیل‌شده از کارشناسان جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: متأسفانه روند افزایش آفت مگس مدیترانه‌ای در ایستگاه‌های پایش در باغات شهر محسوس است و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم برای مبارزه با این آفت که به طاعون گاهی معروف است در دستور کار قرارگرفته است.

"محمد دهشیری" خاطرنشان کرد: در زمینه مبارزه با آفت مگس مدیترانه‌ای همکاری همه باغداران و کشاورزان شهر طرف و روستاهای اطراف ضروری است و تنها راه مقابله با این آفت همکاری تمامی باغداران درراه مبارزه با آن است.

فرماندار تفت تصریح نمود: در سفر ریاست جمهوری به استان یزد اعتباری برای مبارزه با این آفت همگانی در نظر گرفته شد و قیمت مواد به‌صورت نیم‌بها خواهد بود که باغداران برای دریافت به مراکز معرفی‌شده از سوی جهاد کشاورزی مراجعه نمایند.