به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات از تعدادی از ادارات و بانک‌های بخش گاریزات این شهرستان بازدید و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن موردبررسی قرارداد.

فرماندار شهرستان تفت ضمن بازدید از واحدهای مختلف ادارات و بانک‌های بخش گاریزات ، در جریان ارائه خدمات به شهروندان قرار گرفت و ارائه خدمات مطلوب، تکریم ارباب‌رجوع و پیگیری امورات شهروندان را تا حصول نتیجه خواستار و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدیدها ، بیان داشت: هدف از این بازدیدها، ارزیابی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات دولتی و آگاهی از مشکلات این مجموعه‌ها و پیگیری برای رفع آن در دیدار با مدیران استانی است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهرستان  بازدیدهای سرزده از ادارات را در راستای ارتقای سلامت کارکنان، صیانت از حقوق شهروندی و رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تأکید بر اینکه کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای شهرستان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند، اظهار داشت: به‌منظور سلامت همگان، از ورود ارباب‌رجوع، بدون ماسک به ادارات شهرستان جلوگیری به عمل آمده و شایسته است شهروندان عزیز شهرستان تفت مسئولان را در این امر بسیار مهم ما را یاری نمایند.