بازدید فرماندار شهرستان تفت از تفرجگاه دره گاهان

 فرماندار شهرستان تفت در صبح روز جمعه و با همراهی شهردار تفت با حضور در تفرجگاه دره گاهان نحوه اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان در راستای سامان‌دهی فرهنگی و اجتماعی این مجموعه را مورد ارزیابی قرارداد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" فرماندار در صبح روز جمعه و با همراهی "وحید شاهدی" شهردار تفت با حضور در تفرجگاه دره گاهان نحوه اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان در راستای سامان‌دهی فرهنگی و اجتماعی این مجموعه را مورد ارزیابی قرارداد.

فرماندار شهرستان تفت در حاشیه این بازدید بیان داشت: سامان‌دهی تفرجگاه‌های شهرستان یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرارگرفته است تا با تأمین زیرساخت‌های مناسب محیطی سالم و ایمن برای تفریح خانواده‌ها فراهم شود.

"محمد دهشیری" ادامه داد: در حوزه مسائل فرهنگی نیاز است اقداماتی در راستای سالم‌سازی این منطقه صورت گیرد تا خانواده‌ها با آرامش و بدون دغدغه در این مکان حضور یابند که اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت در این راستا است.

فرماندار تفت بیان داشت: یکی از تفرجگاه‌هایی که مورد استقبال گردشگران قرارگرفته؛ تفرجگاه دره گاهان در شهر تفت است که برای سامان‌دهی آن واگذاری این مجموعه از منابع طبیعی و آبخیزداری به شهرداری تفت به‌طورجدی در دستور کار قرارگرفته است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: سامان‌دهی ترافیکی این تفرجگاه با احداث پارکینگ در ورودی مجموعه در دستور کار است تا در ایام پایانی هفته گردشگران وسایل نقلیه خود را در این مکان پارک نمایند تا رفت‌وآمد وسایل نقلیه در مکان استراحت مردم؛ آرامش آنان را خدشه‌دار نکرده و مشکلات ترافیکی به وجود نیاورد.