به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "سید روح‌الله میرخلیلی" بخشدار نیر با حضور در روستاهای دهستان سخوید از این روستاها بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود در آن قرار گرفت.

اعضای شوراهای اسلامی و اهالی این مناطق در دیدار با فرماندار به بیان مسائل و مشکلات موجود در روستاهای خود ازجمله آسفالت و سنگ‌فرش معابر ، مرمت کانال‌های حفاری‌شده ، روشنایی معابر ، سامان‌دهی استخر ذخیره آب ، اصلاح نقاط حادثه خیر ، تکمیل پروژه پارک روستا پرداختند و پیگیری فرماندار تفت برای اجرایی شدن این پروژه‌ها را خواستار شدند.

فرماندار شهرستان تفت در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: در جریان این بازدید از نزدیک مسائل و مشکلات تعدادی از روستاهای دهستان سخوید موردبررسی قرار گرفت و تصمیماتی در راستای رفع آن‌ها اتخاذ شد.

علیرضا نوکار ادامه داد:با اولویت‌بندی پروژه‌های درخواستی اهالی بخشی از اعتبار موردنیاز پروژه‌ها برای تعدادی از روستاها از منابع روستاهای فاقد دهیاری به‌مرور تأمین خواهد شد.

فرماندار تفت تصریح نمود: بخشی از پروژه‌های مورد درخواست نیز در اعتبارات سال 1400 گنجانده‌شده تا از اعتبارات مناطق محروم برای اجرایی شدن از آن منابع استفاده شود.

وی در پایان افزود: در این بازدید مقرر شد طرح اصلاح نقاط حادثه‌خیز دهستان سخوید در جلسه شورای ترافیک شهرستان بررسی شود تا بعد از تصویب طرح ؛ اجرایی شدن این پروژه نیز در نقاط مورد درخواست آغاز گردد.