به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشداران این شهرستان در شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش‌های مرکزی، نیر و گاریزات حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به مردم این سه بخش در این مجموعه‌ها قرار گرفت.

"علیرضا نوکار" ابتدا با همراهی "علی احمدیان"بخشدار مرکزی تفت در شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت حضور یافت و از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد و در گفت‌وگو با مراجعه‌کنندگان به این شرکت پیرامون نحوه خدمات‌رسانی به ارزیابی این مجموعه پرداخت.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه در دیدار با مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره شرکت تعاونی دهیاری‌های این بخش در جریان مسائل و مشکلات این مجموعه در راستای بهبود هر چه‌بهتر خدمت‌رسانی و پاسخگویی مناسب به مردم قرار گرفت.

نوکار در ادامه با حضور در بخش نیر و با همراهی "سید روح‌الله میر خلیلی"بخشدار نیر در شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش نیر حضور یافت و از بخش‌های مختلف این مجموعه نیز بازدید کرد و در ادامه در دیدار با مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش نیر در جریان طرح توسعه این شرکت تعاونی برای سامان‌دهی تفرجگاه سخوید قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تفت در پایان نیز با همراهی "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات در شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش گاریزات حضور و در دیدار با مدیرعامل و کارکنان این مجموعه در جریان روند امور این شرکت تعاونی نیز قرار گرفت.