به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از قسمت‌های مختلف شهرداری‌های تفت و نیر بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمات‌دهی به مردم شریف این دو شهر قرار گرفت.

در ابتدا "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت با حضور در شهرداری تفت در جریان روند اقدامات و فعالیت‌های دوایر مختلف این شهرداری قرار گرفت و توضیحات تکمیلی توسط "وحید فتوحی" شهردار تفت به فرماندار ارائه شد.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان تفت با حضور در شهر نیر و با همراهی "سید روح‌الله میر خلیلی" در شهرداری نیر از واحدهای مختلف شهرداری بازدید و در جریان نحوه خدمات‌رسانی و فعالیت کارکنان شهرداری قرار گرفت و "جاسم ملک‌زاده" شهردار نیر گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شهرداری را برای فرماندار تفت تشریح کرد.

فرماندار شهرستان تفت در پایان با حضور در بخشداری گاریزات و در دیدار با "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات تسریع درروند معرفی شهردار شهر بخ برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر شهرداری این شهر را خواستار شد.