بازدید فرماندار شهرستان تفت از موسسه غیرانتفاعی گل نرگس و کانون بانوان فرهنگی و اجتماعی فرشته نصرآباد

فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری وبخشدار مرکزی تفت از موسسه غیرانتفاعی گل نرگس و کانون بانوان فرهنگی و اجتماعی فرشته نصرآباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "علی احمدیان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت از موسسه غیرانتفاعی گل نرگس و کانون بانوان فرهنگی و اجتماعی فرشته نصرآباد بازدید کردند.

"علی دهقان نیری" در حاشیه این بازدید گفت: "عصمت جعفریان" بانوی فعال اهل روستای نصرآباد تفت توانسته با راه اندازی موسسات مردم نهاد فعالیت های مختلفی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی انجام دهد.

فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: خانم جعفریان در این موسسات با راه اندازی دوره های مختلف توانسته اقدامات شایسته ای در راستای اشتغال بانوان نصرآبادی انجام دهد و هم چنین با راه اندازی یک کارگاه قالی بافی در مدرسه قدیمی در این روستا، گام دیگری در راستای اشتغال بانوان این روستا برداشته و امید است همچنان این بانوی پرتلاش نصرآبادی در حوزه های مختلف به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: ثبت پخت نان بی بی نصرت در فهرست میراث آثار ناملموس کشور یکی دیگر از اقدامات تحسین برانگیز این بانوی پر توان و کارآفرین روستایی است.