به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت از واحد تولیدی "بهبافت پلاست" بازدید و در جریان روند فعالیت و برنامه‌های توسعه‌ای این واحد قرار گرفت.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید اظهار داشت: واحد تولیدی بهبافت پلاست یکی از واحدهای موفق شهرستان در تهیه و تولید پارچه‌های پزشکی و بیمارستانی است که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از ماسک برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری، تولیدات این واحد تولیدی در راستای تهیه ماسک‌های بهداشتی و لباس‌های بیمارستانی و پزشکی استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است واحد تولیدی "بهبافت پلاست" به تولید منسوجات بی بافت اسپان باند در رنگ‌ها و گرماژهای مختلف و عملیات تکمیلی لمینت و چاپ و خدمات برش در مقاطع طولی و عرضی بر روی این محصولات می‌پردازد که عمده محصولات این شرکت در تهیه لباس‌های بیمارستانی و پزشکی مورداستفاده قرارمی گیرد.

خاطرنشان می‌گردد در حال حاضر تولید روزانه این مجموعه به دو تن پارچه پزشکی و بیمارستانی است و سی نفر در این مجموعه به‌طور مستقیم مشغول به فعالیت هستند و با راه‌اندازی خط دوم تولیدات این واحد تولیدی روزانه به دوازده تن خواهد رسید.