به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "علی احمدیان" بخشداری مرکزی تفت از واحد تولیدی فولاد دهشیر بازدید و در جریان روند فعالیت و برنامه‌های توسعه‌ای این واحد و مشکلات پیش روی آن قرار گرفت.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید هدف از این بازدیدها را مشاهده پیشرفت‌ها و همچنین بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی عنوان کرد و ادامه داد: در این بازدیدها راهکارهای توسعه صنعتی شهرستان و یا علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با توجه به بحث اشتغال‌زایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در نقاط شهری و روستایی شهرستان مورد تأکید است.

خاطرنشان می‌شود با واگذاری این مجموعه به مدیریت جدید برنامه‌ریزی برای نوسازی خطوط تولید و ایجاد طرح‌های توسعه در دستور کار مدیران این مجموعه قرارگرفته است و در این بازدید فرماندار شهرستان تفت قول پیگیری به‌منظور رفع مسائل و مشکلات پیش روی توسعه این مجموعه را داد.

لازم به ذکر است مجتمع فولاد دهشیر یزد از سال ۱۳۸۷ در زمینه تولید انواع نبشی، تیرآهن و ناودانی فعالیت دارد و ظرفیت تولید این مجموعه سالانه بیش از صد هزار تن انواع محصولات فولادی بوده که به مصرف بازار داخلی می‌رسد و پنجاه نفر به‌طور مستقیم در این واحد مشغول به فعالیت هستند.