به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در واحد تولیدی "پویا ریس" از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید و در جریان نحوه فعالیت و برنامه‌های توسعه‌ای آن قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تفت در این بازدید با تبریک روز صنعت و معدن به مدیران و کارگران این مجموعه اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته این واحد تولیدی یکی از واحدهای موفق شهرستان است که در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و فراهم نمودن امکانات معیشتی برای آنان نهایت سعی و کوشش خود را به کار بسته است.

نوکار خاطرنشان کرد: امیدواریم این واحد تولیدی با تکمیل طرح توسعه خود در سال جاری و به‌کارگیری نیروهای بومی در تحقق شعار سال "جهش تولید" در شهرستان نقش خود را به‌خوبی ایفا نماید.

فرماندار تفت هم‌چنین از کمک‌های معنوی و مادی این مجموعه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان و تهیه بسته‌های معیشتی تقدیر نمود.

لازم به ذکر است واحد تولیدی "پویا ریس" با اشتغال سی‌وپنج نفر در زمینه تولید نخ پنبه پلی‌استر به‌صورت سه نوبت‌کاری در حال فعالیت است و با تکمیل طرح توسعه  میزان اشتغال آن به هفتاد نفر افزایش پیدا خواهد کرد.