به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت به همراه "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات از بخش‌های مختلف واحد تولیدی " چینی بهداشتی مرجان" بازدید و در جریان فعالیت این واحد تولیدی قرار گرفت.

"علیرضا نوکار" هدف از این بازدیدها را مشاهده پیشرفت‌ها و همچنین بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی عنوان کرد و اظهار داشت: در این بازدیدها مشکلات صنایع و تولیدکنندگان به‌دقت بررسی و راهکارهای توسعه شهرستان و یا علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان تفت گفت: دولت و همه مدیران اجرایی برای تقویت بخش تولید و صنعت تمام توان و امکانات خود را بسیج کرده و برای کمک و پشتیبانی از بخش تولید و اشتغال فعالیت می‌کنند و در مجموعه این شهرستان نیز باید با توجه به بحث اشتغال‌زایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی گام برداریم.

شایان‌ذکر است واحد تولیدی " چینی بهداشتی مرجان گاریزات" در زمینی به وسعت ۲۰ هزار مترمربع با اشتغال مستقیم 50 نفر در حال تولید چینی بهداشتی با ویژگی آنتی باکتریال هست.