به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "ناصر دهقانی تفتی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در واحد "گرانول مروارید" از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید و در جریان نحوه فعالیت و برنامه‌های توسعه‌ای آن قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تفت در این بازدید با تبریک روز صنعت و معدن به مدیران و کارگران این مجموعه اظهار داشت: واحد تولیدی گرانول مروارید یکی از واحدهای موفق شهرستان در صادرات محصولات به خارج از کشور است که در سال‌های گذشته با تلاش مدیران و کارگران این مجموعه شاهد توسعه آن بودیم.

علیرضا نوکار در این بازدید خاطرنشان کرد: با بررسی دستگاه‌های ذی‌ربط شهرستان، این واحد تولیدی در پرداخت منظم و به‌موقع حقوق و  مزایای کارگران و ارائه امکانات رفاهی به مجموعه خود یکی از واحدهای برتر شهرستان است.

فرماندار تفت هم‌چنین از کمک‌های معنوی و مادی این مجموعه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان و تهیه بسته‌های معیشتی تقدیر نمود.

ذکر این نکته ضروری است، واحد تولیدی "گرانول مروارید" با بیش از پانزده سال سابقه به تولید و عرضه مواد اولیه بهبودیافته وکامپاندهای پلاستیک فعالیت دارد، در این واحد تولیدی شصت نفر به در سه نوبت‌کاری مشغول به فعالیت هستند و بخش زیادی از تولیدات این واحد به خارج از کشور صادر می‌شود.