بازدید فرماندار شهرستان تفت از پروژه نهضت ملی مسکن شهر نیر

فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار نیر و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر نیر بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری"فرماندار شهرستان تفت با همراهی "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "ابوالفضل افشار" بخشدار نیر و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر نیر بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

 فرماندار شهرستان تفت در این بازدید بر لزوم پیگیری برای شروع ساخت‌وساز توسط متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر تأکید کرد.

 دهقان نیری افزود: در صورت عدم شروع عملیات ساخت‌وساز واحد مسکونی توسط متقاضیان ضروری است اقدامات لازم پیرامون واگذاری مجدد زمین به متقاضی دیگر صورت گیرد. فرماندار شهرستان تفت بر لزوم تعیین کف و بر واحدهای ساختمانی در بخشی از زمین‌های واگذارشده به متقاضیان در شهر نیر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأکید کرد.

 مقام عالی دولت در شهرستان تفت در ادامه بازدید خود از زمین پیشنهادی برای آماده‌سازی برای واگذاری به بقیه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر بازدید کرد و تسریع درروند آماده‌سازی آن را خواستار شد.