در سال رونق تولید؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در سال رونق تولید، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از واحدهای تولیدی "کاشی و سرامیک نوین سرام"، "کبیر صنعت"،"صنایع روشنایی نگین" و یک واحد پرورش شترمرغ بازدید کرد.

در این بازدیدها فرماندار شهرستان تفت از بخش‌های مختلف این واحدهای تولیدی بازدید و در جریان نحوه تولید، برنامه‌های آتی و مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و قول مساعد به‌منظور پیگیری برای رفع مشکلات آن‌ها داد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: هدف از بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان، بررسی مسائل و مشکلات پیش روی آن‌ها از نزدیک است تا با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط مسائل آن‌ها تا حد امکان رفع شود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام سال رونق تولید نام‌گذاری شده است با رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی شهرستان گام مؤثری در راستای تحقق شعار سال برداریم.

لازم به ذکر است واحد تولیدی کاشی و سرامیک نوین سرام در سه نوبت‌کاری زمینه اشتغال مستقیم پانصد نفر به‌طور مستقیم، واحد تولیدی کبیر صنعت درزمینهٔ تولید انواع رک‌های دیواری، ایستاده و مخابراتی زمینه اشتغال بیست نفر به‌طور مستقیم و واحد تولیدی صنایع روشنایی نگین تولیدکننده چراغ‌های محوطه‌ای زمینه اشتغال مستقیم پانزده نفر را در سطح شهرستان تفت فراهم نموده است.